loading...
gameasgame
gamer بازدید : 24 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (1)

Halo 4 (4) (610 x 225).

۳۴۳Industries هنگامی که شروع به ساخت Halo 4 نمود با یک سری چالش ها مواجه شد: تحویل گرفتن یک مجموعه ی پرطرفدار از Bungie که سازنده ی اصلی آن بود، حفظ میراث ارزشمندی که طی یک دهه بنا شده بود، و به کارگیری ایده ای جدید برای به اوج برگرداندن دوباره ی این مجموعه. این ها چالش های واقعا ترسناکی هستند، اما ۳۴۳ Industries به خوبی از عهده ی کار برآمده است. Halo 4 یک ماجراجویی هیجان انگیز است، و این فرانچایز علمی-تخیلی را در مسیر آینده به پیش می برد. فرمول اصلی بازی دست نخورده باقی می ماند، با این حال تیم سازنده از اضافه کردن ویژگی های جدید هیچ ترسی ندارند، که این باعث شده تا Halo به جای رکود، رو به جلو گام بردارد.

قصه ی Halo جدید در واقع یک بخش فرعی از داستان اصلی است. Halo 4 بار دیگر به روزهای پرشکوه باز گشته است -  Master Chief و حمایت او از نژاد بشریت. داستان، هسته ای عاطفی و رمان گونه دارد: رابطه ی بین جان و کورتانا. هنگامی که این دو شخصیت در برابر تهدید کهکشان قرار می گیرند، بالاخره به اسرار نژاد Forerunner که از زمان Combat Evolved در این مجموعه حضور دارند، پی می بریم. ۳۴۳ Industries از برخی مفاهیم علمی-تخیلی با بی پروایی استفاده می نماید، از طبیعت هوش مصنوعی ساخته شده به دست انسان گرفته، تا شکل دهی هدف دار یک انقلاب. در حالی که ممکن است این ایده ها برای افراد تازه وارد کمی گیج کننده باشند، اما داستان بسیار گیرا و دارای ساختاری درست است.

هنگامی که بازی را شروع کردم، از کیفیت بالای بصری واقعا متحیر شدم. Halo 4  یک شگفتی تصویری است، با محیط های پرشکوه همراه با نورپردازی های فوق العاده پویا و افکت ذرات معلق که بسیار خیره کننده است. اما همه چیز به گرافیک ختم نمی شود؛ من به ندرت به جلوه های صوتی در بازی ها اشاره می کنم، اما Halo 4 یک استثنا است. اولین باری که یک تفنگ را شلیک کردم، از قدرت انفجار آن یکه خوردم، و این موضوع در هنگام نبردها تاثیرگذارتر است. به طور کلی می توان گفت که جلوه های صوتی در Halo 4 بازیبازها را با گوش هایشان جذب بازی خواهد کرد. چند تم موسیقی شورانگیز در بازی شنیده می شود که البته گاهی این ملودی ها در میان سایر صداها گم می شوند و به گوش نمی رسند. امید وار بودم که Halo 4 مانند اکثر بازی های بزرگ این روزها، اجازه ی ترکیب کردن دستی و دلخواه صدا را به بازیبازها بدهد.
دشمنان همیشه گیم پلی بازی های Halo را تعریف می کنند، و Halo 4 بین المان های سنتی و ویژگی های جدید، به خوبی هماهنگی ایجاد می نماید. کاوننت باز گشته است (به دلایلی که به درستی در بازی بیان نمی شود)، که این باعث می شود تا تجربه ای دوست داشتنی برای طرفداران قدیمی سری Halo فراهم شود. دشمنان جدید نیز در بازی حضور دارند. هر رزمگاه تبدیل به یک پازل پیچیده می شود و شما باید تصمیم بگیرید که ابتدا کدام دشمن را از بین ببرید. فاصله ی چکپوینت ها در بازی بسیار زیاد است؛ من سختی بازی در مراحل بالاتر را دوست دارم، اما سیستم چکپوینت Halo 4، بازیبازها را برای تنبیه کردن به خیلی عقب تر می فرستد.

مستر چیف تجهیزات جدیدی برای جنگیدن دارد، که شامل چندین اسلحه ی قدرتمند می شوند. علاوه بر سلاح های قبلی، تنوع تسلیحات جدید بسیار شگفت انگیز است و استفاده ی هر کدام از آن ها واقعا جالب می باشد. محدود بودن مهمات سلاح ها، شما را تشویق می کند تا همه ی آن ها را امتحان کنید. بنابراین باید برای استفاده از تمام ابزاری که در اختیار دارید، استراتژی داشته باشید. به هر حال بیشتر اوقات به اتمام رسیدن مهمات، شتاب حرکت شما را می گیرد و مجبورید که به فکر چاره باشید.
مراحل بازی به طور قابل ملاحظه ای سازمان یافته و سرگرم کننده اند. محیط های خیره کننده پشت سرهم ظاهر می شوند، و سکانس های فرعی گیم پلی، مثل پرواز در فضاهای دور دست، باعث تنوع می شوند. لوکیشن های متفاوت و صحنه های هیجان انگیز، به ماجراجویی مستر چیف گستره و بزرگنمایی خاصی می دهند که در بسیاری از بازی های شوتر به چشم نمی خورد.
برای خیلی از افراد، مراحل داستانی Halo 4، کمتر از نبردهای بی پایان بخش چند نفره اهمیت دارد. یک بخش همکاری کامل و شیوه ی روایت مناسب، که به شما اجازه می دهد تا اسپارتان خود را پیشرفت دهید، ارتقای درجه پیدا کنید و به جلو حرکت نمایید. ترفیع دادن شخصیت ها واقعا لذت بخش خواهد بود. کار کردن با اینترفیس کاربردی بازی نیز بسیار راحت است.

یک سری تغییرات کوچک در جریان بخش چند نفره کمک می کنند تا Halo 4 درخشان تر ظاهر شود و ارزش تکرار بیشتری داشته باشد. این تغییرات فراتر از مکانیزم کشتن و امتیاز گرفتن هستند. سیستم به دست آوردن تصادفی سلاح ها باعث می شود تا بازیکنان با تجربه تر نتوانند کاملا مجهز و پرقدرت شوند. توانایی های مفید و لوازم قابل تعویض متنوع، کمک می کنند تا بازی انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. مبارزات سریع و سخت هستند، و هیجان بازی همان گونه است که من همواره در این سری دوست داشتم. مودهای چند نفره ی جدیدی مانند Regicide وDominion  به بخش های همیشگی مثل Slayer، Oddball، و Capture the Flag اضافه شده اند، و تمام این مودها در بیش از دوازده نقشه ی جدید که طراحی عالی و شگفت انگیزی دارند، بازی می شوند.
علاوه بر قابلیت انجام بازی به همراه دوستان و به صورت اشتراکی، ۳۴۳ Industries یک بخش همکاری اپیزودیک را به نمایش می گذارد، که پتانسیل زیادی برای تغییر در شیوه ی ارائه ی محتواهای پس از انتشار، در بازی ها دارد. Spartan Ops هر هفته یک اپیزود سینمایی جدید را معرفی می کند، که هر کدام دارای پنج مرحله هستند. نبرد های وسیع و ماموریت هایی که در این مراحل موجودند، برای بازی گروهی طراحی شده اند، و با بیش از یک ساعت گیم پلی در هر اپیزود، این یک محتوای عالی و هفتگی خواهد بود. من از جایگزینی این بخش به جای Firefight کمی ناراحت شدم، اما بسیار خوشحالم که می توانم داستان بازی را پس از به اتمام رسیدن آن همچنان ادامه دهم.
فرقی نمی کند که زیر بارش جرقه ها، شاهد نابودی یک پرومتان توسط انفجار نارنجک باشید، یا به همراه دوستان خود به ماجراجویی بپردازید، Halo 4 حس تازگی دوباره به این مجموعه می دهد. بازی ۳۴۳ Industries به خوبی می درخشد، و من را در این دهه نیز، برای پیوستن به مستر چیف در دفاع از کهکشان هیجان زده نگه می دارد.

منبع:www.gameha.net

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع بازی را بیشتر دوست دارید؟
    وب سایتم چه جوریه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 973